zondag 31 juli 2011

up date 1

Vanaf nu ga ik op het eind van elke maand een up date doen, van de stukken waar ik de voorbije maand aan gewerkt heb. Het ene zal al wat verder afgewerkt zijn dan het andere.
Het eerste is de sampler Catia Dias. Ik ben hier aan mijn tweede blok bezig.




Dan een nieuwtje waar ik mee begonnen ben. Ik vind dit erg mooi. The tea scene van Teresa Wentzler's. Het is kruisjessteek en een beetje hardanger.





Dit haakwerkje moet een handpop van een kikker voorstellen. Mijn dochter begint half september aan een opleiding voor kleuterjuf. En het moet een verrassing worden voor haar.



Hier heb ik al eens een foto van laten zien, het is open naadwerk. Ik ben nu begonnen met het open knippen en de spijltjes te omwikkelen. Daarna volgt het opvullen van het motief.



Hier heb ik het kader van deel 4 of 5 van mijn hedebo bijna af. Dan kan ik ook beginnen met het opvullen ervan.



Dit was de up date voor deze maand. Hopelijk zijn jullie ook benieuwd naar het vervolg.

1 opmerking:

  1. Je hebt een leuke blog. Zeker voor mij want ik ben een echte borduurfan. Ook ik heb the Tea Scene liggen mar heb nog nooit hardanger gedaan. Ik ga je zeker volgen om wat wijze lessen te krijgen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen