maandag 8 augustus 2011

Ajour borduurwerk

Deze morgend heb ik mijn lap met ajour borduurwerk nog maar eens voor de dag gehaald. We gaan altijd  1 maal per maand met enkele vriendinnen naar een winkel, om te borduren, maar eigenlijk meer om bij te kletsen. En daar heb ik in april deze lap opgezet.




Het is wel een leuke lap om aan te werken. Je werkt maar met  kleur van draad, maar doordat je met 1-2
 of  3 draadjes werkt, heb je precies een kleurverschil. En het leuke van ajourborduurwerk, is dat je ook geen draadjes moet uitknippen. Maar er is wel wat werk aan. Morgen gaan we er weer terug aan borduren.
Het afgelopen weekend heb ik bijna geen handwerk vast gehad. We zijn gaan wandelen, zijn naar de markt geweest en heb ik met mijn dochter met de auto gaan rijden. Ze is bijna 19 jaar en is met de auto aan het leren rijden. Stilletjes aan begint het te lukken.
Nu begint de kuisplicht. Groetjes en tot de volgende keer. Nog een fijn verlof aan iedereen die dit nog te goed heeft. Christel

1 opmerking: