zondag 21 augustus 2011

Deel 2 sampler klaar!

Gisteren was het zo'n mooi weer buiten, dat ik eigenlijk een verlof dagje heb genomen. Vanaf 15 u ben ik buiten op het terras gaan zitten, met mijn handwerk. En zodoende heb ik deel 2 van de Catia Dias af. De kleuren vind ik echt tof, ben wel weeral benieuwd naar het volgende deel.


Ik heb al enkele foto's gezien van mensen die al verder staan, en het loont de moeite.
Maar ik was niet alleen die hier van het zonnetje genoten heeft. Ook onze hond Erky had er deugd van, zoals je hier onder op de foto ziet. Het is een Shelty, heeft een pak haar, maar zonnen doet hij graag. Het is zo'n lieve hond, spijtig dat hij soms zo kan keffen. Maar ik zou hem niet meer kunnen missen.


Seffens een tweede berichtje, over het volgende dat ik gisteren af had. Groetjes Chrisje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten