vrijdag 2 december 2011

Terug online.

Na een klein 2 weken heb ik terug een computer. Op een gegeven moment kreeg ik gewoon een bericht slaaptoestand geactiveerd. En de computer deed niets meer. Ik heb hem direct binnen gedaan, want zonder pc is toch moeilijk. Na 3 dagen gebeld, en ze moesten er nog aan beginnen. Een uurtje nadien kregen we een telefoontje met de melding dat de pc volledig stuk is, maar de harde schijf was nog in orde. Gelukkig. Dus de dag nadien wij een nieuwe pc gaan kopen. Gisteren kreeg ik dan bericht dat alles erop stond. Toen ik er mee thuis kwam, ging ik direct mijn mails nazien. En wat bleek? Die waren ze er vergeten erop te zetten. Dus kon hij terug binnen, en mochten we hem daarjuist gaan halen. Dus we kunnen weer bloggen.
Eén van de volgende dagen laat ik zien hoe ver ik  nu met mijn handwerk sta. Eerst mijn 50 mails lezen en beantwoorden.
Groetjes en tot één van de dagen.
Chris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten