zaterdag 21 januari 2012

sal Sweet flowers


Hoewel ik mezelf beloofde niets nieuws meer op te zetten, kon ik het toch niet laten. Ik heb me ingeschreven bij Angie (magicas puntadas) voor de sal Sweet Flowers. Ik heb al iets meer dan de helft van deel 1 af. Waarschijnlijk nog 2 avondjes en deel 1 is klaar.





Momenteel heb ik al 2 tinten van roze gebruikt. Er komt nog 1 tintje van roze bij en een grijze tint. Zal mooi worden.
Verder ben ik nog druk bezig voor de tentoonstelling in april. Zou nog graag 4 lappen af hebben. Maar weet niet of dat ga lukken. Ook mijn zus (stofendraad.blogspot.com)  heeft al een mooie lap af, en heeft nog een mooie loper opgezet. April gaat er vlug zijn.
Momenteel heerst er hier nog examenstress. Ons Tess heeft de helft van haar examens achter de rug. Nog 3 te gaan, 1 februari is de laatste.
Deze avond naar het verjaardagsfeestje van mijn petekind Ben, hij is er 20 geworden. Wat gaat de tijd snel.
Ga nu verder doen aan mijn strijk. Groetjes en tot de volgende keer.
Chris

1 opmerking: