maandag 16 april 2012

Foto's tentoonstelling

Afgelopen weekend hadden we onze eerste tentoonstelling van het atelier. En het was een succes. Dit was te danken aan de vele bezoekers, maar in de eerste plaats aan alle cursisten, helpers en mijn familie. Deze mensen wil ik bedanken, want zonder jullie hulp was dit nooit gelukt. Dank, dank, dank.
Hieronder volgen al een aantal foto's.

Het opstellen van de tentoonstelling.




Na het opstellen eventjes uitblazen voor de tentoonstelling gaat beginnen.


Deze 3 rupsen kwamen heel goed overeen.


Cyprisch borduurwerk, Ukrainian whitework, kruisjesteek,....



Paarse loper en theelap: bordado estrellas, masurisch borduurwerk en ajour.


Zeer mooie werken in kruisjessteek.


Ajour, kussen in Marokkaans borduurwerk.


Tafelkleed is gekleurde blackwork.



Dit zijn al de eerste foto's. Ik ga proberen om elke dag nieuwe foto's te laten zien. Volgende week komen de cursussen aan bod. Ik heb wel spijt dat ik geen foto's genomen heb tijdens de tentoonstelling. Dan kon je de sfeer beter zien. Maar ja, dan is het zo druk, dat je daar gewoon geen tijd voor hebt.
Ga nu weer verder doen, want deze namiddag lopen de cursussen weer gewoon verder.
Groetjes en tot morgen.
Chris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten