donderdag 5 april 2012

Nieuwe cursussen

Nu voor de tentoonstelling bijna alles in orde is, kan ik nieuwe plannen beginnen te maken. Zo zal er in augustus een cursus blackwork komen, volgt er nog een workshop biscornu maken, waarschijnlijk september een cursus open naadwerk en misschien in juni de cursus 'borduurwerk uit de Canarische eilanden'. Je ziet plannen genoeg. Maar vooraleer ik een cursus geef, wil ik zelf een voorbeeld maken. Zo zien de mensen wat het gaat worden. Maar enkele voorbeelden liggen toch al op de tentoonstelling. Mijn handen beginnen al te jeuken, maar toch nog eerst die laatste stukjes af werken.
Als ik de volgende week weinig of niet blog, is het door de voorbereidingen van de tentoonstelling. Na 15 april terug meer blogs en volgen de foto's.
Tot dan, of wie weet, zie ik één van jullie op de tentoonstelling.
Groetjes, Chris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten