maandag 20 juni 2011

Kruisjesteek

Gisteren heb ik nog eens een kruisjessteek voor de dag gehaald. Het is een Time Sampler van Jan Houtman. Door op al die mooie blogs te zien, kreeg ik ook zin om nog eens kruisjessteek te doen. Twee jaar geleden heb ik dit patroon gekocht bij Naald en Draad in Roermond. Ik ben er toen direct aan begonnen, maar ja, dan is het weer in een doos met handwerken terecht gekomen. Nu ben ik van plan om er minstens 1 avond in de week aan te werken. Vind het echt wel een mooi patroon.
Dit is de afbeelding van het patroon.


En zover ben ik. Je ziet, nog veel werk te doen.



Als je nog mooie kruisjesteek wilt zien, kijk dan eens op de blog van mijn zus Chantal. Zij doet niets anders dan kruisjessteek. Haar blog noemt stof en draad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten