maandag 8 oktober 2012

Enkele afgewerkte stukken.

Nu ik moet rusten heb ik ook de tijd om wat meer met mijn blog bezig te zijn. Hieronder enkele foto's van afgewerkte stukken die ik de laatste weken heb afgemaakt.

 
Een laat verjaardagscadeau voor mijn zus. Door onvoorziene omstandigheden was dit niet op tijd af. Maar voor zo'n schatje van een beer kun je toch wel wat wachten, vind je niet?
 

 
In een vorig berichtje sprak ik van 2 handdoeken die klaar waren. Dit is dus de tweede. Het zijn paisly motieven.



 
Dit sjaaltje had ik al eens gehaakt, alleen veel breder. Die bloementjes aan de zijkant maken het toch wel wat specialer.

 
 
Eén van de dagen ga ik mijn handwerk nog eens laten zien waar ik aan bezig ben. Een up date af en toe mag wel eens.
 
Groetjes Chris

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig beertje! mooi motiefje op die handdoeken en ook de sjaal is heel speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af, voor al dit mooie werk, die beer enig, en je handdoeken schitterend zo me die rand.
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen heb je gemaakt, echt heel speciaal.
    Hoop dat het goed met je gaat, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag krisje,heb het gehoord van Anny dat je ziek was wij hebben samen in spanje geweest ik wens je veel sterkte toe en doe het rustig aan
    en veel beterschap
    knuffels
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal weg van je beer, wat een schatje.
    Nog beterschap gewenst hoor,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen