woensdag 26 februari 2014

Vilten huisje

In september vorig jaar ben ik begonnen aan een vilten huisje. Ik heb er niet constant aan gewerkt, maar nu is het eindelijk af. En ik ben er wel trots op. er zal misschien hier en daar wel een schoonheidsfoutje aan zijn, maar dat is handwerk.
Twee dezelfde zijkanten


De achterkant


De voorkant


En van binnen


Goed hé? Nu eens een affo van mij. En weet je wat het leuke eraan is? Nu dit af is, mag ik terug een quilt opzetten. Het is lang geleden dat ik dat nog gedaan heb. Ik zie er naar uit. Nu zaterdag ga ik met mijn vriendin stof kiezen en de zaterdag nadien begin ik er aan. Leuke vooruitzichten!
Ga nu nog een lap opzetten voor een buurvrouw. Haar man wordt maandag geopereerd en dan kan ze in het ziekenhuis borduren. het wordt er eentje met platsteken.

Lieve groetjes, Christel

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gemaakt enig
    en wat apart
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk huisje! Veel plezier met het starten van je nieuwe project!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig huisje geworden! Je kan trots zijn op jezelf! Tijd voor iets nieuws. Ik ben benieuwd naar je stofjes! :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen