zondag 6 april 2014

De open deur dagen bij de naaiboetiek in zandhoven zijn weer voorbij. Het is zeer druk geweest. Deze week ga ik mijn werk dat blijven liggen is inhalen, volgende week ga ik mijn blog weer verder in orde maken. Ik heb van enkele mensen tijdens de open deur dagen gehoord, dat ze het spijtig vinden dat ik al een tijdje niets op mijn blog gezet heb. Ik weet het, maar de tijd. Volgende week maak ik het goed.
Hieronder enkele foto's van werkjes die je kon bewonderen tijdens de open deur dagen.







Groetjes, Christel

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige werken! eentje ben ik ook nog bezig, maar ligt al maanden in de kast en krijg zin om het weer uit te halen se (deze zoals kant), de assisische lap vind ik ook heel mooi! allemaal werkjes om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend handwerk allemaal
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig werk was daar te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen