zaterdag 2 juni 2012

Biscornu met vingerhoedjes

Ik had nog een tweede biscornu uitgetekend. Mijn zus Chantal heeft hem voor me geborduurd. Gisterenavond heb ik hem dan in elkaar gezet, en voila, hier is hij dan.

Samen met de familie beer.


In close up.


Ik vind het wel lief, de kleuren zijn ook mooi.
Gisteren hadden we onze handwerkdag. Het was een succes. Vooraleer ik het wist was het vier uur. De tijd vliegt soms te snel. Maar wat ik wel erg vind, ik was mijn fototoestel vergeten. Geen enkele foto heb ik er van. Er zijn wel enkele mensen die foto's genomen heb, hopelijk sturen ze ze door naar mij. Zolang ik er maar niet teveel op sta. Wat heb ik daar een hekel aan!
Vandaag heel de dag inpakken, nog pakketjes maken en de laatste stuks afwerken. Morgen ga ik op een kunstmarkt staan. het is de eerste maal dat ik dat doe, heb echt geen idee of er dan veel verkocht wordt of niet. Wat ik nu wel niet ga vergeten is mijn fototoestel. Dus een verslag hiervan volgt.
Groetjes, en misschien zie ik sommigen morgen wel op de kunstmarkt.
Chris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten