zondag 27 januari 2013

Paddestoelenbeer

Mijn eerste beer dit jaar is af. Het is een beer voor mijn dochter, ze zag hem graag. Ik vind hem ook wel mooi.
 

 
Ik moet alleen de vilten volletjes op zijn hoed nog wat beter vast plakken, want ze vallen eraf.
Mijn moeder heeft voor mij dan ook nog een pennendoos genaaid. Leuk voor een cadeautje.
 

 
Ik ga nog wat verschillende dozen maken. Ge binnenkort op een cadeautjes beurs staan, en dit lijkt me toch een leuk cadeautje.
Zelf heb ik sinds mijn laatste bericht nog geen handwerk vastgepakt, dus kan nog geen vorderingen laten zien. En het wordt weer zo'n drukke week.
 
Groetjes Chris
 


6 opmerkingen:

  1. Die beer is prachtig!
    En zo mooi aangekleed...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet zo maar mooi
    heel er mooi
    zo mooi gemaakt
    en een lief snuitje......dat is belangrijk bij een beer
    heel goed gedaan
    met groet PUUP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh, wat een schattige beer. En dat pennendoosje is ook heel mooi, zou ik zo cadeau willen krijgen of geven aan iemand. Dat zal geen probleem zijn om te verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige beer! Prachtig! Heel mooi gemaakt!
    Eigenlijk een heel mooi cadeau voor je dochter hé! Ik denk dat deze wel fier zal zijn op de mama die zoiets mooi's kan verwezenlijke.
    Liefs,
    Anneliesje
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JE BEER IS PRACHIG kRISJE BEN ZELF OOK EEN BEETJE OUT GEWEEST DOOR ANDERE AKTIVITEITEN
    KNUFFELS
    jOKE
    HEB NIEUW EMAILADRES
    jokeregnier@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen