dinsdag 4 juni 2013

Genaaide knopendoos.

Ik heb nog eens twee genaaide dozen af, een knopendoos en een babydoosje. Dit doe ik toch zeer graag. Heb juist weeral een theedoos geplakt, om in elkaar te naaien. Hieronder volgen de foto's van mijn doosjes.
 
Mijn knopendoos. Ik heb ze zelf uitgetekend.
 
 
Een beetje gevuld met knopen en gespen. Hopelijk verkoopt dat zo wat beter.



 
Het baby doosje. Ik heb zo nog enkele paneeltjes met tekstjes op: sister, brother, father, mother, grandmother,...
Ik vind ze wel heel tof.

 
Ja, eigenlijk doe ik alles wel zeer graag. Maar tijd vinden, dat is iets anders.
Ik heb daarstraks ook nog andere parels opgeregen, om een ketting te haken. Het andere is af. maar ik heb het slotje er juist aangelijmd en nu moet het 24 uur drogen, zodat het goed vastzit. dus één an de dagen volgen daar de foto's van.
Ga nog eventjes verder naaien. Moet seffens mijn dochter nog gaan ophalen.
Groetjes, christel


1 opmerking: