zondag 7 juli 2013

Boom nr 3

Mijn derde boom is al een tijdje af, maar, ik vond de foto niet meer terug. En met vandaag, de foto's van het feestje van mijn schoonvader op de computer te zetten, kwam hij ook weer terug.
 


Mijn schoonvader is 75 geworden, daarom het feestje. En het was gezellig, maar ook vermoeiend. Om 9u 's morgens waren we er al om te helpen en zijn 's avonds om 22.30u naar huis gegaan. Maar hij heeft genoten en dat is het voornaamste.
Het zal nu misschien nog een tijdje wat stiller zijn op mijn blog. Maar morgen begint ons verlof en we zijn van plan om er van te genieten met z'n tweetjes. Zal deugd doen na zo'n jaar. Maar als ik kan laat ik iets horen. Ik ga wel borduren, zodat ik enkele nieuwe dingen heb voor september.
Een zalige vakantie voor iedereen. En geniet ervan!
Groetjes, Christel


7 opmerkingen:

  1. Mooie bomen, en fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi patroon in die kleur geborduurd.

    Is dit een bestaand patroon of zelf bedacht?

    Groetjes en heel veel borduurplezier, Margo

    p.s. fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne vakantie! Geniet er van!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty stitching! I love the design & the colours :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ciao Chrisje, grazie di essere passata a trovarmi sul blog, ho curiosato il tuo blog e ti faccio i miei complimenti per i tuoi bellissimi lavori.
    Ciao Rosanna

    BeantwoordenVerwijderen