woensdag 13 augustus 2014

Weer een tijdje geleden

Zag juist dat het alweer 2 maanden geleden is, dat ik nog iets op mijn blog gezet heb. En elk jaar met Nieuwjaar neem ik me voor om er meer werk aan te besteden. Maar ja, niets aan te doen. We zijn wel met verbouwingen bezig en daar steekt heel veel tijd en werk in. We leven nu eigenlijk in mijn atelier, de rest is leeg gemaakt. Zodoende heb ik ook geen plaats om les te geven en zijn de cursussen allemaal uitgesteld. Maar we beginnen nu wel in de verte dat lichtpuntje te zien. Dus gewoon nog wat geduld hebben.
Ik zal nog hard moeten werken voor de tentoonstelling in oktober. Als ik alles klaar wil hebben wat gepland was, zal dit dag en nacht worden. We zien wel.
Ik heb juist mijn pagina's te koop en solden bijgewerkt, dat was ook weer eventjes geleden.
Zo, ga nu mijn strijk maar wat doen, want door deze week dan ook nog eens ziek te vallen is alles blijven liggen.
Groetjes en tot het volgende berichtje.
Christel

1 opmerking:

  1. Hi Chrisje waar sta je in Oktober!
    Ik sta in Veldhoven met mijn werk, en ja om alles af te krijgen en af te werken, ik ben ook druk bezig..
    Fijne dag groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen