zondag 31 mei 2015

Hier ben ik weer!

Wat is het weer lang geleden dat ik nog iets op mijn blog geschreven heb. Van 4 maart! Hoe dat komt, weet ik niet. Te druk, doordat mijn man al 5 maanden ziek is, ik weet het niet. Maar we gaan er terug verandering in brengen.
Waar ik zoal mee bezig ben? Eigenlijk nog steeds dezelfde dingen.
Dozen genaaid.



Sjaals gehaakt.



Kaarten gemaakt. Hiervan enkele voorbeelden.


Handdoek, gastendoekje en bavetje geborduurd.


Nu ben ik bezig met de kasten van mijn boeken/tijdschriften op te ruimen. Stapeltje met wat ik zekers nog wil doen, stapel met de misschien, de stapel met hetgene ik wil bijhouden voor 'je weet nooit en info'. Deze gaan in een doos en de zolder op. En dan nog een stapeltje met wat ik niet meer nodig heb (dubbele boekjes, waar ik eigenlijk geen interesse meer in heb), van deze neem ik een foto en hup, op mijn facebook pagina. Dan verkoop ik het.
Zo krijgt een mens terug wat meer plaats.
Werk en plannen nog genoeg.
Volgende keer de foto's met handwerken waar ik nu vooral mee bezig ben.

Groetjes, Chris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten