vrijdag 15 januari 2016

Eindelijk



Hier ben ik dan eindelijk terug. 2015 was voor ons een rotjaar. Wim is 10 maand ziek geweest, in die tijd is hij ook 2 maal geopereerd. Ons dochter Tessa, is ook geopereerd. Zij had een gezwel op haar hoofd, gelukkig nog goedaardig. In juni ben ik ook geopereerd geweest. In november hebben ze dan bij ons nog eens ingebroken. Echt een rotjaar. gelukkig hebben we veel hulp gekregen van de familie. MAAR, dat jaar is achter de rug en zijn we 2016 goed begonnen.
Ik heb wel niet stil gezeten dat jaar. Ik ga enkele werkjes laten zien die ik volledig af gemaakt heb.
Op mijn kersthuisjes ben ik wel fier. Het was een heel werkje, maar het is toch op tijd af geraakt.


Dan nog wat kleinere werkjes geborduurd.




En mijn dozen genaaid. Blijft toch iets wat ik super graag doe. Zelfs mijn man naait mee dozen. Doordat hij zolang thuis zat begon hij zich te vervelen, mocht geen lichamelijke inspanning doen, dus ja, wat hij moest doen. en dan is hij beginnen te naaien en dat doet hij supergraag.







En ook nog kerstkaarten gemaakt.


Dat waren wat kleinere borduurwerkjes. Mijn andere borduurwerken waaraan ik bezig ben, is voor een volgend blogje.

Lieve groetjes, Christel

1 opmerking:

  1. O dat zijn nare berichten om te lezen, ik wens jullie heel veel sterkte toe..

    Maar wat een schitterend handwerk

    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen