zondag 19 augustus 2012

Cursus blackwork

Afgelopen vrijdag was het de tweede les van blackwork. Enkele cursisten hadden forfait gegeven, maar degene die er waren hebben hard gewerkt.
Hier zie je Leen ijverig aan het werk. De eerste les lukte het niet zo goed, veel losdoen, maar nu gaat het als een sneltrein vooruit.


Dit is haar kussen!


De oudste van de hoop, Annie. Het gaat haar goed af, ze probeert zelf al enkele opvultekeningen alleen uit, en soms wat losdoen, maar verder lukt het goed


Dit is haar kussen.


Ons moeder. Ze wou eigenlijk niet op de foto staan, maar heb het toch gedaan. Zij maakt geen kussen, maar een loper. Daarom nog geen foto van haar werk, vermits ze eerst al haar vierkantjes maakt. Later volgt dan wel de foto.



Patty. Zij is er zeer goed mee weg. Ze heeft een tijdje wat minder borduurwerk gedaan, maar nu is ze niet meer te houden.

En dit is dan haar kussen.


Vorige week dinsdag had ik ook nog een groep met blackworkers. Maar natuurlijk ben ik daar weer vergeten foto's van te nemen. Maar ze volgen nog.
Vandaag ben ik met mijn man door die hitte naar de tentoonstelling in Roermond geweest. Het was de moeite. De foto's volgen nog, voor zoveel ik er genomen heb. De eerste minuten dat ik er ben lukte dit wel, maar dan. Je ziet dan zoveel, dat foto's nemen in mijn achterhoofd verdween en pas weer terug kwam als ik al in de auto op de terugweg zat. Maar meer hierover in een volgende blog. Groetjes Chris






2 opmerkingen: