vrijdag 24 augustus 2012

Tentoonstelling Roermond

Afgelopen zondag ben ik dus met Wim naar Roermond gereden. Het is wel een eindje hier vandaan, ik denk een uur en vijtien minuten rijden, of misschien nog ietsje langer. Maar het was voor mij wel de moeite. Er hing prachtig handwerk, er stonden mooie standjes en er liep wel wat volk rond. Ook heb ik er enkele bloggers ontmoet.
De borduurvrouw met prachtige kruisjessteek. Op haar blog las ik dat dit een stand was van Paula en Claudine. ik hoop dat ik het juist heb. Jeanny met lappen van haar cursisten. Echt prachtige borduurwerken. Joze met prachtige werkjes van haar. Ik heb echt spijt dat ik hier geen foto's van genomen heb, maar je kan ze natuurlijk op haar blog bewonderen. Ze maakt prachtige mandala's, en ook het borduurwerk "de wereld rond in 2 jaar" is prachtig. Ik ben ook gestart met dit borduurwerk, maar heb nog niet zoveel. Momenteel heb ik er geen tijd voor. En dan zag ik er ook nog Marion. Zij heeft ook prachtige werken en ze hielp er mee voor de winkel van Naald en draad.
Ik laat nu nog de foto's zien dat ik genomen heb. Het valt wel wat tegen, ik dacht dat ik meer foto's had.


In ieder geval, de volgende tentoonstelling ben ik er weer.
Groetjes Chris

2 opmerkingen:

  1. Daar was ik ook, ja hé het was prachtig om te zien allemaal, werkt lekker stimulerend. Het toeval wil dat ik het patroon stof en garen van de foto van het middelste tasje heb gekocht en wil gaan maken.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen