zondag 5 augustus 2012

Enkele up-dates

Enkele up-dates van werkjes waar ik nu het meeste mee bezig ben.


Een kussen in blackwork, maar dan in rode tinten. Het wordt wel een modern kussen, maar ik vind het wel leuk.



Toch weer een nieuwe badhanddoek, een roze. De kleur is op de foto niet zo goed te zien.


Een zeer gemakkelijk theedoek. Je hebt er eigenlijk geen patroon voor nodig. Zeer gemakkelijk als je iets op tv wilt volgen. Een boord in platsteken.




En dan een hardanger op linnen stof. Het is van een Japanse ontwerpster, haar patronen zijn prachtig. Ben er fan van.



Je ziet, vervelen doe ik me niet. Heb alleen wat te weinig tijd. Ik denk dat dat voor de meesten zowel gaat zijn. Dus ga nu vlug nog wat kuisen en daarna strijken. Dan heb ik nadien tijd om neer te zitten met mijn borduurwerk. Wim is met zijn fiets weg. Hij is samen met mijn schoonbroer en neef de dodentocht van Bornem gaan doen. 100 km fietsen!
Groetjes Chris;




2 opmerkingen: