woensdag 1 mei 2013

Afwerkavond

Gisteren was onze eerste afwerkavond. Het is de bedoeling dat we op die avonden iets afwerken waar we al een tijdje mee bezig zijn. En iedereen heeft zo iets gevonden. En er is ijverig gewerkt.
 
An heeft een juweeltje verder afgehaakt, en dat had ze op het einde van de avond afgewerkt. Lieve heeft verder gewerkt aan een hardanger.
 
 
Ons Chantal heeft verder gewerkt aan haar kruisjessteek en Leen heeft de zoom van een lap verder afgewerkt.

 
Ik kon moeilijk van mezelf een foto nemen, dus heb ik maar foto's genomen van hetgene ik gedaan heb. Ik heb verder aan een perzisch ajour gewerkt. Ik denk dat ik er toch al iets meer dan 2 jaar aan bezig ben, maar het wordt steeds weer terug in de kast gelegd. En het is eigenlijk heel leuk om er aan te werken.


 
Eén blokje heb ik volledig geborduurd en een tweede half.
 
Jullie zien, er is hard gewerkt, maar ook veel gebabbeld. Het was een zeer leuke avond. We hebben al ineens een volgende avond afgesproken. Tot zolang gaat mijn lap waarschijnlijk weeral terug in de kast.
 
Groetjes, chris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten