woensdag 1 mei 2013

Gastendoekje

Yes, weer iets af. Het is niet groot, maar het is af. Het is een gastendoekje. Ik vond het een zeer leuke tekening, zo met die bollen. Het kan bij in de verkoop.
 

Ik vind het leuk om af en toe ook iets kleins te borduren.
Deze avond kom ik samen met mijn zus en enkele vriendinnen bijeen voor een eerste afwerkavond. Het is de bedoeling om aan iets te borduren wat je al een tijd in je kast liggen hebt. Misschien dat er dan soms toch eens iets afgeraakt uit de bak met onafgewerkte stukken. En mijn bak is groot. Ik ga zo nog zeeeeeeeeeeeeer veel avonden nodig hebben. Maar ik verheug me er al op en mijn perzisch ajour ligt klaar.
Voor mijn Nederlandse volgers, proficiat met jullie nieuwe koning en koningin.
Groetjes,
Christel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten