donderdag 9 mei 2013

Juweeltje in wording

Ik ben juist een klein uurtje bezig geweest met pareltjes oprijgen. Het zijn kleine rocailles, zilvergrijs.



 Ik ga er een ketting mee haken, duits haken. Als het af is, krijgen jullie het resultaat te zien. Het zal wel eventjes duren, het wordt gehaakt met haakpen nr 1. En het is nu niet dat ik niets anders te doen heb.
Ik ga nu verder van mijn vrije dag (lees handwerkdag) genieten. Mijn man is gaan vissen op boot, en mijn dochter is voor haar een blog aan het aanmaken. Het gaat over verzorgingsproducten en make up, enz. Dus daar is ze nog zekers een dag mee bezig. Dus rustig een dagje alleen beneden, doen wat ik wil. Met een slapende hond naast mij.
Groetjes en dat iedereen van deze feestdag nog geniet.
Christel
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten