donderdag 4 augustus 2011

hobbyclub 'De handige biekes'

Gisterenavond ben ik terug naar onze hobbyclub, de handige biekes, geweest. Ik ben er een maandje niet geweest wegens verlof en ziekenhuisbezoeken. We waren er gisteren met 14 personen. Wel wat minder dan gewoonlijk, maar daar zit de verlofperiode voor iets tussen. In totaal telt onze club 38 personen.
Onze hobbyclub bestaat 1,5 jaar. Daarvoor hingen we af van okra, maar door allerlei problemen ben ik dan samen met 4 andere personen, met een eigen club begonnen. En van in juni hebben we van de gemeente een bericht ontvangen, dat we erkend zijn als vereniging.
Iedereen is nog zo zijn laatste stuks aan het afwerken voor onze tentoonstelling, begin oktober. Ben echt benieuwd. Ik zelf ben bezig om de laatste details van mijn dochter Tessa, haar sticherie af te werken. Dat vond ze te lastig, maar de rest heeft ze wel zelf gedaan. Dan kunnen we stof gaan halen en er een klein quiltje van maken.



Het was weeral 22 u voor we het wisten. Toch plezierig zo met een hoop mensen samen borduren.
Groetjes, Christel

1 opmerking:

  1. Dat heeft ons Tessa weer goed gedaan . Ik wil het wel eens in het echt zien .
    Groetjes
    chantal

    BeantwoordenVerwijderen