dinsdag 2 augustus 2011

Verlof voorbij.

Vandaag was het op het atelier terug de eerste les na het verlof. Ondanks het slechte weer is het verlof weeral veel te vlug voorbij. De helft van mijn voornemens heb ik niet kunnen doen. Ik ging veel handwerk doen, en te weinig gedaan naar mijn zin. We gingen regelmatig op uitstap, dat is er ook niet gekomen door dat GOEDE weer. Wat we wel gedaan hebben, is een dagje naar Nederland geweest. In de voormiddag zijn we naar de markt van Breda geweest. Daar staan mede-studenten van mijn man, van de kok school, met een viskraam. En 's namiddags is Wim met mij naar Roermond gereden. Wel een eindje van elkaar. We zijn er naar Sabine, Naald en Draad, geweest. Een erg mooie winkel, heel vriendelijk en zeer veel keus. Ik heb natuurlijk enkele patronen meegebracht, cadeautjes voor mijn verjaardag.
Ja, die eerste les! Het is weeral zeer tof geweest. Al mijn stoelen waren bezet. Ik kan een 7-tal personen plaatsen. Genoeg vind ik. Dan is het voor de mensen ook wat rustiger. Iedereen had flink doorgewerkt onder het verlof. Zo zijn we dan weer gestart!
Hieronder nog enkele foto's van het atelier zelf. Ik wou er nog wat meer nemen, maar natuurlijk zijn de batterijen van de digitale weer op. Het zal voor een andere keer zijn.





Groetjes, Christel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten