donderdag 22 augustus 2013

Aftellen!

Gisteren heb ik dan mijn tweede spuit gekregen en heb weer 48 uren totale rust gekregen. Maar dan, vanaf vrijdag, mag ik stilletjes aan terug iets doen. En ik ben aan het aftellen, geloof me maar. Nu alleen nog hopen dat het lukt, want ja, dat is nog af te wachten.
Ik heb juist het laatste breiwol en haakgaren gesorteerd, en op de blog gezet. Kan zijn dat ik vroeg of laat nog wat tegen kom, want ja, echt goed heb ik niet kunnen rommelen. En toch verschiet je wat je allemaal hebt. Mijn dochter heeft er voor haar veel uitgehouden, want zij begint nu te haken. ben je benieuwd naar wat ik allemaal liggen had, kijk dan maar eens bij de pagina breiwol.
Vandaag ga ik een boek beginnen te lezen. Ik doe dat niet zo graag, alleen handwerkboeken. Maar ons Tess had het boek "50 tinten grijs" liggen en vermits ik daar zo'n goed commentaar over hoor, ga ik het wagen.
Hopelijk ge ik jullie in een volgend blogje een update kunnen laten zien. Volgende week beginnen normaal gezien de lessen ook terug. Duimen maar!

Groetjes, Christel

2 opmerkingen:

  1. kan me goed voorstellen dat "nietsdoen" moeilijk is.. veel beterschap en sterkte :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Christel ik hoop dat het helpt!
    Maar ik ben van de week met weven begonnen, is dat niets voor jou! ik heb een kinder weefgetouw, maar je kan ook gewoon draden spannen op een frame, en dat is niet zo intensief werken!
    Denk aan je want ik weet hoe ,moeilijk het kan zijn, als je altijd actief bent, en dan niets kan doen
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen