vrijdag 30 augustus 2013

punto antico

De cursisten hebben nu een maand langer verlof, door al dat gedoe met mijn arm. Dus hebben sommigen ook een lap afgewerkt. Hieronder zie je de lap van Selma. Een eenvoudige, maar mooie, punto antico.
 
 
 
 
Ik heb nu bijna elke dag deze week een klein beetje geborduurd aan mijn lap voor Halloween. Ik zal morgen eens een update laten zien. Erg goed lukt het nog niet, een kwartiertje en dan moet ik stoppen. Maar, we zijn stilletjesaan terug bezig.
Wie van het weekend niet weet wat doen. In Berlaar-heikant is er een handwerktentoonstelling, Parochiezaal Familia, Aarschotsebaan 105-109. Zaterdag van 10 tot 21 uur en zondag van 10  tot 20 uur.
 
Deze avond komt ons dochter terug thuis van vakantie. Ze heeft een weekje met haar vriendin in Londen gezeten. Zal blij zijn dat ze terug is.
Groetjes, Christel

1 opmerking: