zaterdag 31 augustus 2013

Update halloween hart

Ja, hier dan het Halloween hart in wording. Moer er nog wel veel aan borduren, dus ik hoop dat ik het op tijd af heb. Voor onze tentoonstelling van de handige biekes moeten we allemaal iets afhebben rond Halloween. Maar voor het geval het niet lukt, heb ik nog een plan B. Maar ja, ik heb dit er voor gekocht, dus...
 


Alleen weet ik nog niet wat ik er mee ga doen. Op een zak laten naaien, een doos van maken? Ik weet het niet. Misschien heeft iemand van jullie een ideetje. Je mag het me altijd laten weten.
Nu ga ik nog wat verder koken. Onze dochter, Tessa, wordt morgen 21 jaar. En vandaag is een feestje voor de familie.

Groetjes, Christel


3 opmerkingen:

  1. LEUK Chrisje.. een fijne verjaardag.. en alvast gefeliciteerd voor je dochter :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt wordt deze super leuk. Alvast gefeliciteerd met je dochter en een gezellige dag gewenst. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er alvast mooi uit, hou van Halloween... poficiat voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen