dinsdag 27 augustus 2013

Geborduurde theelap

Verschillende jaren geleden kocht ik voor mij een pakket van een theelap. Om te borduren en er waren ook pareltjes bij. Maar door les te gaan geven en daar voorbeelden voor te maken, is deze lap in de kast blijven liggen. Vorig jaar zei Christiane tegen mij, als het geen rol speelt wanneer hij af is, wil ik dat voor jou wel borduren. Zij doet dat graag en zeer mooi. Ik doe dat gewoon borduren niet zo graag, ik tel liever. Gisteren kwam ze dan op de hobby en ze had iets bij voor mij. Mijn lap was klaar. En , vind ik toch, het is een prachtstuk geworden! Zie maar naar de foto.
 

Deze lap zal ook op de tentoonstelling liggen van onze hobbyclub, de handige biekes . De tentoonstelling gaat door op 5 en 6 oktober.
Seffens geef ik voor de eerste maal sinds 2 maand terug les. Hopelijk lukt het me met mijn elleboog. Zelf heb ik nog geen handwerk vast genomen. Misschien deze avond.

Groetjes, Christel


3 opmerkingen:

  1. This is a wonderful stitching. Looks so FANTASTIC !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden! heb dit pakketje ook nog liggen, ooit er aan begonnen en doe dit ook niet graag en ligt in kast...

    BeantwoordenVerwijderen